Obchodní podmínky

Tyto obchodní a reklamační podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je ghstudio s.r.o. se sídlem nám. Oslobodenia 4/18 Senica 905 01, IČO: 36 274 381, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu, oddíl Sro, vložka číslo: 17428/T, Okresní soud Trnava (dále jen „prodávající“) a kupujícím, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

Kontaktní údaje prodávajícího:

ghstudio s.r.o.,
Kasárenská 1504/51,
90501 Senica, Slovensko
IČO: 36274381
DIČ: 2022041670
IČ DPH: SK2022041670
zapsaná v Obchodním rejstříku, oddíl Sro, vložka číslo: 17428/T, Okresní soud Trnava

Provozovna:

Kasárenská 1504/51,
905 01 Senica, Slovensko
Telefon: +421905850273
Email: info@ghexpo.cz

Orgán dozoru:
Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27
odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele a právní odbor
Tel.: +421 2 58272 172, +421 2 58272 104
Fax: +421 2 58272 170
http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

1. Podmínky
1.1. Tyto obchodní a reklamační podmínky ve znění platném v den uzavření kupní smlouvy jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. V případě, že prodávající a kupující uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které si dohodnou podmínky odlišné od těchto obchodních a reklamačních podmínek, budou ustanovení kupní smlouvy upřednostněna před těmito obchodními a reklamačními podmínkami. Takto dohodnuté podmínky nesmí být v rozporu s jinými právními předpisy (zkrácení lhůty pro vrácení zboží, záruční doby apod.).

1.2. Doplňkovou smlouvou se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí smlouva, na základě které kupující nabývá zboží nebo je mu poskytnuta služba, která souvisí s předmětem kupní smlouvy, pokud je zboží dodáváno nebo služba poskytována prodávajícím nebo třetí osobou na základě jejich dohody.

1.3. Zobrazená kupní cena za zboží na jakékoli internetové stránce elektronického obchodu, kterou provozuje prodávající, zahrnuje i daň z přidané hodnoty ve výši stanovené platným právním předpisem Slovenské republiky a nezahrnuje cenu za přepravu zboží nebo jiné volitelné služby. Všechny akce platí do vyprodání zásob, pokud u konkrétního zboží není uvedeno jinak.

1.4. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli upravit cenu zboží uvedenou na jakékoli internetové stránce elektronického obchodu, kterou provozuje prodávající. Změna ceny zboží se nevztahuje na kupní smlouvy uzavřené před změnou ceny, bez ohledu na to, že ještě nedošlo k dodání zboží.

1.5. V případě, že prodávající nedodrží své povinnosti uvedené v platných právních předpisech Slovenské republiky nebo Evropských společenství nebo v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, může si kupující uplatnit své právo vůči prodávajícímu prostřednictvím příslušného soudu.

2. Objednávka
Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné potvrzení objednávky se považuje odeslání objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře na internetové stránce nebo prostřednictvím e-mailu, kde spotřebitel výslovně potvrzuje objednávku. Objednávka prostřednictvím e-mailu musí být potvrzena písemně prodávajícím. Elektronický obchod se zabývá prodejem zboží zhotoveného na základě zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele. Proto objednatel ztrácí právo na odstoupení od smlouvy podle příslušného zákona č. 102 § 7 odst. 6 z roku 2014. Prodávajícím potvrzená objednávka (nebo její část) je považována za závaznou pro obě strany, pokud nedojde k porušení podmínek dohodnutých v čase potvrzení.

Odstoupení od smlouvy u zboží, které není zhotoveno na základě zvláštních požadavků spotřebitele, je možné do 14 dnů od uzavření smlouvy, resp. do 14 dnů od převzetí zboží (vizitkáře, obálky bez potisku a držáky na kabelku).

Prodávající jasným, jednoznačným, srozumitelným a nezaměnitelným způsobem informoval před odesláním objednávky kupujícího o předsmluvních informacích týkajících se reklamačních, platebních, obchodních, přepravních a jiných podmínek tak, že:

2.1. o informaci, že pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, bude nést náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu podle § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovnu prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“)

2.2. o povinnosti kupujícího uhradit prodávajícímu cenu za skutečně poskytnuté plnění podle § 10 odst. 5 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku, pokud kupující odstoupí od smlouvy o službách poté, co udělil prodávajícímu výslovný souhlas podle § 4 odst. 6 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku, informoval v těchto obchodních a reklamačních podmínkách

2.3. o okolnostech, za kterých kupující ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, informoval v těchto obchodních a reklamačních podmínkách

2.4. o povinnosti kupujícího zaplatit zálohu nebo poskytnout jinou finanční záruku na žádost prodávajícího a o podmínkách, které se na její poskytnutí vztahují, pokud z kupní smlouvy vyplývá pro kupujícího takový závazek, informoval na příslušné katalogové stránce elektronického obchodu prodávajícího a v těchto obchodních a reklamačních podmínkách

2.5. o okolnostech, za kterých kupující ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, informoval v těchto obchodních a reklamačních podmínkách

Za podstatné podmínky se považují hlavně obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho množství), cena za zboží (přeprava se řídí ceníkem) a termín doručení. Po odeslání a schválení objednávky se kupujícímu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky ozve grafik, který mu vyhotoví návrh, případně zkonzultuje hotový návrh. Finální návrh grafik odešle ke schválení kupujícímu. Po schválení návrhu kupujícím je objednávka odeslána do tisku. Za jakékoli chyby v návrhu, který byl kupujícím schválen, nese odpovědnost kupující. Po schválení návrhu se objednávka do 24 hodin vytiskne. V případě doručení kurýrní nebo spediční službou obdrží zákazník po odeslání SMS a e-mail s informacemi o přepravované zásilce.

Zákazník plně odpovídá za podklady, které dodavateli poskytl za účelem realizace objednávky. Poskytnuté podklady jsou v souladu se zákonem o ochraně autorských práv. Grafické návrhy v online editoru i návrhy od grafika zdarma slouží výhradně pro tiskové potřeby dodavatele, zákazníkovi se neposkytují.

3. Dodací podmínky
Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou podle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Ve výjimečných případech může být po dohodě s kupujícím dodací lhůta delší.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje přepravní společnost vybraná kupujícím. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Konkrétní způsob dodání si kupující zvolí v sekci Objednávka. Termín nemusí být vzhledem ke krátké dodací lhůtě garantován v případě náhlých událostí znemožňujících včasné plnění, jako jsou například poruchy na technických zařízeních vykonávajících zakázku. Dodavatel má právo stornovat objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží, ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi v lhůtě určené těmito obchodními podmínkami, v kvalitě nebo za cenu uvedenou v internetovém obchodě, pokud se se zákazníkem nedohodne na náhradním plnění.

O stornování objednávky bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů na jím určený účet, pokud se s dodavatelem nedohodne jinak. Zákazník má právo stornovat objednávku e-mailem nebo telefonicky ještě před tím, než byly vykonány jakékoli práce (např. grafické práce, příprava pro tisk, tisk a jiné) na objednávce. V případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny do 7 dnů na jím určený účet, pokud se s dodavatelem nedohodne jinak. Pokud zákazník neposkytne dodavateli potřebnou součinnost pro dokončení objednávky (schválení do tisku, úhrada zálohy, poskytnutí podkladů a jiné) nejpozději do 14 dnů od zadání objednávky bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy, smluvní strany se dohodly, že zákazník zaplatí storno poplatek ve výši částky objednávky, pokud v kupní smlouvě není dohodnuto jinak.

4. Doprava

Osobní odběr
Osobní odběr je možný na základě dohody mezi dodavatelem a kupujícím. Při osobním odběru můžete za zboží zaplatit při převzetí, nebo do 14 dnů na základě splatnosti uvedené na faktuře. Fakturu jako daňový doklad Vám vystavíme a předáme při převzetí zboží.

Kurýrní a spediční doprava
Doprava je zajišťována přepravnou službou GLS. Platný ceník dopravy, uvedený na webové stránce www.ghexpo.cz, je následující:

Doručení následující den od objednání:

  • GLS Parcelshop
    160Kč 

  • GLS kurýr

170Kč na adresu

  • Osobně
     
    Kasárenská 1504/51, Senica, 905 01 Senica

(Při kurýrní a spediční dopravě je daňový doklad odeslán spolu se zbožím na adresu příjemce.)
(Doručení dnes a do 24 hodin platí od schválení návrhu do tisku).

5. Platba za zboží

Všechny ceny za zboží a služby a veškeré poplatky v internetovém obchodě jsou uváděny bez DPH. Všechny akce platí do vyprodání zásob, pokud u konkrétního výrobku není uvedeno jinak.

Za zboží může kupující zaplatit:

  • V hotovosti (při osobním odběru)
  • Platební bránou

Faktura má splatnost 14 dní od jejího vystavení. Pokud není faktura rozporována do data splatnosti, má se za to, že je správná. Její neuhrazení v určené lhůtě má za následek povinnost kupujícího zaplatit úrok z prodlení:

  • V případě spotřebitelské smlouvy s dlužníkem, který je spotřebitelem, se úrok z prodlení řídí předpisy občanského práva.
  • V ostatních případech bude účtován úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

Prodávající si vyhrazuje právo informovat kupujícího o prodlení prostřednictvím svého správce pohledávek formou upomínek, a to poštou nebo SMS. Částky účtované za upomínky (s výjimkou spotřebitelů, kterým žádné takové částky účtovány nebudou) a úroky z prodlení jsou vybírány za účelem pokrytí nákladů na správu pohledávek. Proto Vás žádáme, abyste faktury hradili v rámci splatnosti, abychom předešli vzájemným problémům.

V případě, že splnění faktury brání jakákoli překážka, prosíme, informujte nás o tom v rámci splatnosti. Vždy jsme ochotni se před odesláním upomínky dohodnout a našim zákazníkům vyjít vstříc.

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající přes platební bránu jsou plně zabezpečené a všechny informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty naleznete na www.comgate.cz

6. Záruka a vrácení zboží

Záruka na zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.ghexpo.cz se vztahuje na standardní zákonnou záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Tato záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží zákazníkem. Po doručení zásilky je objednatel povinen zkontrolovat kompletnost objednávky a případné nesrovnalosti ihned nahlásit dodavateli do 48 hodin od převzetí zásilky. Pozdější reklamace nekompletnosti objednávky nemusí být uznány. Bližší informace o uplatnění záruky a podmínkách reklamace naleznete v reklamačním řádu.

Vrácení zboží

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ustanovením § 7 a násl. zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, pokud prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ustanovení § 3 uvedeného zákona.

V souladu s ustanovením § 7 odst. 6 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku nemůže kupující odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:

6.1. prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele

6.2. poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud bylo jeho poskytování zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

7. Informace o alternativním řešení sporů

Kupující – spotřebitel – má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@ghexpo.cz), pokud není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona č. 391/2015 Sb. Subjekty ARS jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Sb. Návrh může spotřebitel podat způsobem stanoveným v §12 zákona 391/2015 Sb.

Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené na dálku. Netýká se sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR.

Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR včetně DPH.

8. Závěrečná ustanovení

8.1. V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoli její změna musí mít rovněž písemnou formu.

8.2. Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude probíhat prostřednictvím e-mailových zpráv.

8.3. Na vztahy neupravené těmito obchodními a reklamačními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení Občanského zákoníku, Zákona, zákona č. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu a o změně a doplnění zákona č. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů ve znění zákona č. 284/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

8.4. Tyto obchodní a reklamační podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy.

8.5. Kupující bude před odesláním objednávky vyzván, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že se s těmito obchodními a reklamačními podmínkami seznámil, přečetl je, porozuměl jejich obsahu a v celém rozsahu s nimi souhlasí.

9. Osobní údaje a jejich ochrana

9.1 Společnost shromažďuje osobní údaje uživatele v rozsahu údajů požadovaných při registraci za účelem plnění smlouvy, ve které uživatel vystupuje jako jedna ze smluvních stran. Ke zpracování osobních údajů uživatele podle předchozí věty se v souladu s ustanovením § 13 odst. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně osobních údajů“) nevyžaduje souhlas uživatele jakožto dotčené osoby.

9.2 Návštěvník a uživatel mají právo na základě písemné žádosti od společnosti požadovat informace týkající se osobních údajů a jejich zpracování.

9.3 Návštěvník a uživatel mají právo na základě písemné žádosti u společnosti vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů, proti využívání osobních údajů a proti poskytování osobních údajů.

9.4 Uživatel bere na vědomí, že společnost zpracovává osobní údaje, které uživatel zadá do svého uživatelského účtu za účelem poskytování služby uživateli ve smyslu těchto všeobecných obchodních podmínek. Uživatel také bere na vědomí, že společnost může pověřit zpracováním osobních údajů další zprostředkovatele.

9.5 Společnost, pokud zpracovává osobní údaje při poskytování služby návštěvníkovi a/nebo uživateli, činí tak zejména v postavení zprostředkovatele ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů. Návštěvník a/nebo uživatel jsou při využívání služby primárně a zejména v postavení správce ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů.

9.6 Společnost zpracovává osobní údaje výhradně za účelem poskytování služby uživateli ve smyslu těchto všeobecných obchodních podmínek. Osobní údaje, které společnost zpracovává pro uživatele, nejsou osobními údaji týkajícími se zdraví, biometrickými údaji, genetickými údaji ani osobními údaji týkajícími se rozsudků v trestních věcech nebo trestných činů ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů.

9.7 Společnost zachovává mlčenlivost o všech údajích a osobních údajích, které uživatel zadá do uživatelského účtu. V případě, že společnost pověří další osoby zpracováním osobních údajů, děje se tak pouze za účelem poskytování služby ve smyslu těchto všeobecných obchodních podmínek.

9.8 Společnost za účelem zajištění bezpečnosti zpracování osobních údajů přijala s ohledem na nejnovější poznatky, náklady na provedení opatření, povahu, rozsah, kontext a účel zpracování osobních údajů a na rizika s různou pravděpodobností a závažností pro práva dotčených osob přiměřená technická a organizační opatření k zajištění úrovně bezpečnosti odpovídající tomuto riziku.

9.9 Společnost, po zvážení povahy a rozsahu zpracování osobních údajů pro konkrétního uživatele, může poskytnout součinnost uživateli vhodnými technickými a organizačními opatřeními při plnění povinností správce vůči dotčeným osobám.

9.10 Po dokončení objednávky vám můžeme zaslat jednorázový e-mail s výzvou k ohodnocení zakoupeného produktu. Tento e-mail nemá marketingový charakter a slouží výhradně ke zlepšení kvality našich služeb.

Podmínky jsou platné od 24.5.2018.

Reklamační řád

Záruka

Na zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.ghexpo.cz se vztahuje standardní zákonná záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Tato záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží zákazníkem. Na tiskové služby a další služby poskytované internetovým obchodem www.ghexpo.cz se vztahuje reklamační doba platná 24 měsíců od převzetí služby, přičemž objednatel je povinen nahlásit vadu ihned po jejím zjištění.

Kupující nemá právo uplatnit odpovědnost za vady, o kterých byl prodávajícím při uzavírání smlouvy informován, nebo o kterých musel s ohledem na okolnosti uzavření kupní smlouvy vědět.

Reklamace zboží

V případě, že spotřebitel zjistí nedostatky v dodaném zboží nebo službě během záruční doby, je oprávněn reklamovat dané zboží u dodavatele. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují v sídle prodávajícího nebo v kterékoli provozovně prodávajícího. Spotřebitel se může informovat na telefonním čísle +421918614248 nebo e-mailem na adrese info@ghexpo.cz.

Postup při vyřizování reklamací:

  1. Zákazník zboží řádně zabalí a zajistí proti mechanickému poškození během přepravy.
  2. K zásilce přiloží průvodní dopis, ve kterém specifikuje reklamovanou vadu a uvede své kontaktní údaje (jméno, telefonní číslo, e-mail, korespondenční adresa a číslo bankovního účtu).
  3. K zásilce přiloží doklad o zaplacení za reklamované zboží.
  4. Následně tuto zásilku doručí na adresu dodavatele:
    G & H, s.r.o., Kasárenská 1504/51, 90501 Senica, Slovensko.
    Zásilku se zbožím doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  5. Dodavatel po obdržení zásilky s reklamovaným zbožím vystaví reklamační protokol, který následně zašle zákazníkovi e-mailem na adresu uvedenou v průvodním dopise.
  6. Dodavatel rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Ve zdůvodněných případech, zejména pokud je třeba složité technické zhodnocení stavu výrobku, nejpozději do 30 dní od uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy nebo právo na výměnu výrobku za nový. Pokud reklamace nebude oprávněně zamítnuta, bude zákazníkovi nabídnuta možnost výměny zboží, opravy zboží nebo vrácení peněz.
  7. O výsledku reklamace bude zákazník informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení telefonicky, a zároveň mu bude doručen reklamační protokol e-mailem nebo doporučenou poštou.
  8. V případě opravy nebo výměny zboží bude toto zboží zasláno zpět zákazníkovi na náklady dodavatele. V případě vrácení peněz bude částka bezodkladně převedena na účet spotřebitele, nejpozději však do 7 dnů od ukončení reklamačního řízení.
  9. Pokud se jedná o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží. Na zboží a tiskové služby si zákazník může uplatnit záruku pouze v případě, že dodá dodavateli všechny kusy reklamované položky.

Reklamace neúplnosti zásilky

Po doručení zásilky je objednatel povinen zkontrolovat kompletnost zásilky v porovnání s objednávkou. Případné rozdíly je povinen ihned nahlásit dodavateli do 48 hodin od převzetí zásilky. Pozdější reklamace neúplnosti zásilky nemusí být uznány.

Reklamace mechanického poškození při přepravě

Prodávající je povinen zabalit zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Rovněž je povinen dodat fakturu spolu se zbožím a doručit zboží za cenu uvedenou na stránce v sekci Ceník, pokud nebylo dohodnuto jinak.

Kupující je povinen zkontrolovat obal a obsah zásilky a převzít ji pouze v případě, že není poškozená. V opačném případě je nutné sepsat s kurýrem protokol o škodě nebo zásilku odmítnout převzít. Kupující je rovněž povinen za zboží řádně zaplatit, nejpozději v den splatnosti uvedený na faktuře. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit prodávajícímu okamžitě po převzetí zásilky. Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Prodávající nenese odpovědnost za zpožděné doručení zboží ze strany dohodnutého přepravce, za škody způsobené neadekvátním zacházením ze strany přepravce a za nedoručení z důvodu nepředvídaných překážek.

V případě, že kupující bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy nepřevezme od kurýra zboží, které je nepoškozené a splňuje všechny podmínky převzetí, považuje se to za porušení kupní smlouvy a prodávající má nárok na náhradu škody v rozsahu ceny zboží a ceny za dopravu.