Jak by mněla vypadat vizitka, která neskončí v koši

blue text on white paper

Dnes světu vládnou různé online nástroje pro networking a sdílení kontaktů. Mnoho podnikatelů podceňuje sílu klasických vizitek. Problémem vizitek je, že pokud nedokážou zaujmout během prvních pár sekund, často skončí někde v šuplíku nebo v koši. Podívejte se s námi na to, jak by měla vypadat skutečně hodnotná vizitka.

Jak by měla vypadat vizitka, která neskončí v koši?

Nezbytné údaje nebo vata?

Když máte promyšlený design, je na řadě obsah, který musíte na vizitku umístit. Je jen na vás, zda zvolíte jednostrannou nebo oboustrannou vizitku. Na vizitce by neměly chybět zejména tyto údaje:

Vaše jméno a pozice ve firmě

Kontaktní údaje
Název (případně web) vaší společnosti
Krátký slogan nebo obor, ve kterém vaše firma působí

Plná adresa firmy, razítko, fakturační údaje a další podobné informace na vizitku nepatří. Zbytečně zabírají místo a kazí celkový dojem z výsledného produktu.

Nepodceňte výběr papíru

Například Triplex vizitky z naší nabídky jsou speciálně navrženy a vyrobeny ze tří vrstev papíru, díky čemuž mají dostatečnou tloušťku a pevnost. Vizitka vytištěná na levném měkkém papíru nikdy dokonale neodrazí kvalitu vaší práce.

Efekt, který zaujme

Na opravdu dobré vizitce může být i nějaký originální prvek, který ji odliší od ostatních obyčejných kartiček. Nebojte se například vizitek, které lze přeložit na polovinu. Originálním prvkem může být například i dírka v rohu, do které lze vložit třeba vonnou větvičku rozmarýnu. Viděli jsme i vizitky, na kterých byl nalepený malý 3D dřevěný motiv. Vaše fantazie nemá žádné limity, stejně jako možnosti výroby originálních vizitek.

Jak zvolit množství?

Správné množství vizitek si musíte spočítat sami podle toho, kolik lidí je plánujete rozdávat. Potřebujete vizitky pro běžné nošení? Stačí pár desítek. Chystáte se na konferenci? Raději se zásobte stovkami.

Jeden typ nestačí

S následujícím tvrzením možná mnoho lidí nebude souhlasit. Při návrhu vizitek myslete na minimálně 2 varianty. Jedna varianta by měla být skutečně reprezentativní, z nejlepšího papíru a s originálním motivem. Druhá varianta může být jednodušší a levnější. Z té si můžete za rozumnou cenu nechat vyrobit stovky vizitek, které můžete rozdávat doslova každému. Ty lepší si nechte jen pro potenciální obchodní partnery.

Ukážeme vám, jak má vypadat vizitka

Neváhejte nás kontaktovat! Rádi vám ukážeme, že i vaše vizitky mohou vypadat skvěle. Pomůžeme vám s návrhem a dodáme vám výsledný produkt, se kterým se budete chtít pochlubit na každém setkání! Těšíme se na spolupráci.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *